HBO i Sverige. Spartanskt är bara förnamnet

Jag fick precis tillgång till HBO via mitt Telia-abonnemang. Just nu gratis i sex månader. Jag förstår varför, spartanskt är bara förnamnet. Inga omslag, inga bilder överhuvudtaget. Ingen text. Ingen information, bara en alfabetisk lista av titlar. Och inte särskilt många.

 

Jag hoppas att det blir mer, snabbt. Annars är det här ett sådant misslyckande att det är rent löjligt.

2 Responses to HBO i Sverige. Spartanskt är bara förnamnet

  1. Anonym skriver:

    Telia HBO har inte samma utbud som hbonordic.se

  2. Olle skriver:

    Dessvärre verkar ju inte HBONordic heller vara någon höjdare (ännu) att döma av deras egen info. 12 månaders bindningstid, begränsat utbud, lite skiftande bildkvalitet, bara stereoljud, potentiella problem med windows 8, inget Windows Phone 8 stöd alls (har jag trots allt viss förståelse för men hoppas det kommer snabbt) osv… Skulle vilja påstå att det enda som är bra är priset och potentialen. Jag har fått en aktiveringskod men kommer inte att använda den, låser mig inte på 12 månader som tjänsten ser ut idag.

