Ny blogg!

Den här bloggen var det ju tänkt skulle handla om nätet i första hand, som ett slags anteckningsbok för mig att sortera mina tankar i. Men huvudet är full av annat, så det blev ett gäng udda poster om Nordkorea och cykling också. Japp, det jag tycker i kul i livet är internet, Nordkorea och cykling. Men för att det inte ska spreta så mycket hakade jag på när min polare Jeroen Wolfers (@jwolfers & http://www.wolfers.nu/) föreslog att vi skulle starta en cykelblogg ihop. De flesta cykelbloggar handlar om tävlingcykling och alla de behov som tävlingcyklister och det visade sig att vi båda har saknat något om det mer glamorösa cykelpendlandet. Sagt och gjort, cykling till och från jobbet kommer nu avhandlas på http://www.cyklistbloggen.se/. Om tillräckligt många Stockholmspolitiker läser den och tar intryck kanske det till och med blir några positiva inlägg, men från och med nu kommer jag alltså inte skriva om hojar här.

One Response to Ny blogg!

  1. Helena S skriver:

    Ahaaa! Ska genast tipsa min it- öl- och cykelnörd till bror om bloggen!

