Bloggen ett år!

Idag för ett år sedan skrev jag det första blogginlägget. Då var den mest ett test, jag ville kolla olika bloggverktyg för att få ett grepp om hur enkla/svåra de var och tja, testa lite. Nu är det mitt anteckningsblock där jag sorterar, definierar, begriper och inte minst lär mig. Det tog pass 19 år efter skolans slut innan finessen med stödord och egna anteckningar gick upp för mig, men bättre sent än aldrig. Nu ska jag bara få tid att göra klart sidhuvudet ordentligt, det ser inte så bra ut just nu. Och försöka skriva lite kortare. Och hitta en bättre Twitterwidget. Och skriva ner några tankar om Android Market vs Apple AppStore.

Men jag trodde faktiskt inte att jag skulle fortsätta så länge.

One Response to Bloggen ett år!

  1. Lillebror skriver:

    Du rockar brollan!

