Jag är inte helt vän med WordPress än…

Men det kommer väl. Just nu funderar jag på hur jag ska ändra profilbild (där till höger under ”Vem bloggar här”). I kontrollpanelen kallas den ”Gravatar”. Vad är en ”Gravatar” och hur ändrar jag den? När jag försöker får jag bara upp ett fönster som säger ”Stäng det här fönstret om det inte stänger sig själv”. Och det känns ju inte helt rätt.

EDIT: Det löste sig genom att gå direkt till Gravatar.com

WordPress, du började med att krascha helt samma dag jag byter. Nu gör du det svårt för mig att fixa avatar. Skärpning.

One Response to Jag är inte helt vän med WordPress än…

  1. Jeroen Wolfers skriver:

    Det är såklart en startsträcka, helt klart. För kommentarersmoderering rekommenderar jag Disqus(.com) som ger en massa sköna funktioner. Plocka in dina tweets med Twitter Tools, få bättre SEO med ”All in one SEO pack. Annars är det väl bara att traggla på!

