Leksaksbloggen där barn recenserar leksaker

Jag letade på nätet efter en ”robot”, eftersom min dotter önskar sig en sådan (som kan prata och gå) i julklapp. Jag misstänker att det kommer sig av att hon sett filmen Robotar, vilket väl också ger en hint av vilken typ av robot det handlar om. I vilket fall snubblade jag över bloggen Leksakerna på nätet, där Johan bloggar eftersom:

Jag har skapat denna blog för jag är intresserad av att ta reda på vad barnen tycker om de leksakerna som de får av sina föräldrar. Är det så att vi föräldrar vet bäst vilken leksaks som “mitt” barn vill ha eller kan det vara så att vi ser till oss själva vilken leksaks som vi helst själva skulle leka med.

En fantastisk blogg, med kopiöst många ambitiöst testade leksaker, där bloggarens egna och bekantas (?) barn är testpatruller. Som vanligt när jag springer på något genialt blir jag irriterad över att jag inte kom på det själv.

2 Responses to Leksaksbloggen där barn recenserar leksaker

  1. Leksaker skriver:

    Kolla in robotarna på http://www.dodde.se

  2. Christian skriver:

    Tackar!/Christian

