Cdon.com var är ni?

Jag beställde en CD på Cdon.com i augusti. Några veckor senare fick jag ett epost om att leveransen var försenad. Sen gick veckorna och Spotify i mobilen kom, så jag har jag egentligen inget behov av den där skivan. Nu försöker jag avboka. Men inte får jag några svar på mina epostmeddelanden inte. Inte heller fungerar deras lösenordsåterställning (ja, jag har naturligtvis glömt bort mitt password, men så är det när man använder sajten bara enstaka gånger.).

Finns någon kvar i företaget? Hallå?

Det är ju en av de absolut mest avskräckande faktorerna när man handlar online – företag som inte svarar på epost. När jag betalar online vill jag inte bara vara säker på att jag faktiskt får vad jag köper, jag vill också vara säker på att om något blir fel – varan finns inte, varan är trasig, det är fel vara och så vidare – så ska det vara lätt och enkelt att snabbt få hjälp.

Vi får väl se hur det går för CDon. Idag skickar jag ett mail till.

Kommentarer inaktiverade.

